tisdag 24 mars 2020

Tisdagen



                                    Det blev frukost i sängen på morgonen.
I dag hade jag en tid till vårdcentralen.För ett återbesök om benet mitt.Sist jag var där så fick jag ju veta att jag har fått i ischias i mitt vänstra ben.
Och den här gången,efter att jag hade blivit undersökt.Så säger läkaren att det kan vara så att mina besvär med benet också kan bero på min Dystoni.
På torsdag på morronen när hon ska ha möte med teamet (tror jag hon sa att det heter)på vårdcentralen.Så skulle hon gå igenom min journal,prata med dom om det kan bero på Dystonin.Och i så fall prata med dom på neurologen.Hon ska ringa mej nån gång under torsdagen.Så jag får höra mera då hur läget är med mitt ben.
Jag va tvungen att åka in till biblioteket i stan.Och lämna igen 4 böcker för det var sista lånedagen på dom.Biblioteket i området där jag bor hade stängt.Gick dit och kollade först.Dom kommer att ha stängt där i en månads tid.Men i stan hade dom öppet.Jag frågade en som jobbar där om dom kommer att stänga igen där.Men hon sa att det verkar som det kommer bli öppet.Men mycket kan förändras med corona viruset så man kan inte veta helt säkert hur det kan bli ändå.

Jag lånade mej några nya böcker också.
Så jag har nått att läsa nu när man ska hålla sej hemma så mycket.
Men i morron så tänkte jag faktiskt åka till dagversamheten.Att vara en stund där.
För jag behöver prata om en sak också med en som jobbar där.
Jag lånade dom här böckerna.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar