söndag 14 februari 2021

Bästa helgen

 

Jag har haft en helt underbar helg och jag känner mej så glad!
För jag har träffat min son i helgen.Har umgåtts med han hela lördagen och i dag.Han sov över hos mej.
Vi har ätit god mat.I går så gick vi till pizzerian,köpte med oss mat som vi åt hos mej.Vi såg på en massa program och dokumentärer.Som svenska fall,i huvudet på en gärningsman.Det var några av dom vi såg.
Sonen min va så gullig som hade med sej glass och fika,som han ville överraska mej med.Mockarutor och Ben o Jerry glass som han hade köpt.
I dag så gick vi en promenad till Elgiganten.Där vi kollade på lite saker.En sväng in på Jysk också.Sen gick vi till Ica Maxi och handlade.
Där såg vi Sussie och hennes dotter.Så vi stod och pratade ett tag med dom.När vi handlat klart så gick vi ut till dom där Andreas också var vid deras bil.Vi fick skjuts hem av dom.Det va så snällt och roligt att träffa på dom,även om det var en kort stund.
Jag kan sakna dom där tiderna i bland när vi bodde bredvid dom.Då min son bodde hemma så bodde vi grannar.Men när han var 18 år och flyttade hemifrån.Så flyttade jag till en mindre lägenhet.PÅ ett annat ställe i Ljustadalen.
När vi hade kommit hem.Så hade jag sånt lyx att sonen lagade mat som vi hade köpt.Han gjorde egna hamburgare.Jätte goda vart dom.Med ägg,ost och allt möjligt gott på.Med sötpotatis pommesfritt till.Han är så duktig på att laga mat.Och just att komma på vad man kan göra för mat.
Den här helgen har jag verkligen känt mej lycklig!
Hoppas att NI har haft en bra helg








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar