söndag 21 februari 2021

Om jag måste säga 3 som jag tycker mest och bäst om.Det som stämmer på mej.

 

Vanligaste jag köper mest:
Gosaker,kläder,saker till hemmet tex gardiner prydnadssaker.

Bästa på sommaren:
Värmen,naturen,friheten.

Bästa på hösten:
Luften,färgerna,lugnet.

Dröm jobb om jag får önska helt fritt:
Skriva sagoböcker,jobba på bibliotek,kriminolog.
Musik genre:
Disko,dansband,hårdrock.

Film genre:
Thriller,drama,dokumentärer.

Bär:
Körsbär,jordgubbar,blåbär.

Te:
Lipton,Earl grey,Svartvinbärs te.

Använder mest och oftast hemma:
Kaffebryggaren,soffan,badkaret.
Sällskapsspel:
Kortspel,Monopol,Labyrint.

Djur:
Ekorrar,Katter,.Fjärilar.

Gemensamt med vad dom flesta killar som jag har varit tillsammans med:
Dominanta,självsäkra,labila.

Vilka färger som jag har mest av på kläder i min garderob:
Svart,vitt,rosa.

Läsk:
Grapetonic,CocaCola,Fanta.
Vad mina vänner oftast sagt om mej:
För snäll,lojal,empatisk.

Affärer:
Dollarstore,Ikea,HM.

På internet:
Google,Facebook,YouTube.

Dom människor som betyder mest för mej:










 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar