fredag 19 februari 2021

Jag trivs väldigt bra att vara där.

 

Yes jag tycker om att vara på dagverksamheten.
Jag tycker om att pyssla på med saker,tex måla,sy,skriva när jag är där.Att få vara lite kreativ.
Kul att sitta och prata med dom som går där,och dom som jobbar där.Alla är så vänliga och glada vilket får mej att känna mej glad.Och att trivas när jag är där.
Vänlighet och godhet är inte en självklarhet att alla människor är.Fast man kan önska så.Livet kan vara tufft och man har sina saker att kämpa med.Så att få omge sej med vänliga,snälla människor det betyder mycket det.Sånt får mej att känna en väldig tacksamhet.
En annan sak som jag också känner tacksamhet för.Är att jag inte längre har sån hemsk värk som jag hade förra veckan.
Nu ska jag bara vara hemma resten av den här kvällen.
Se på några program.Och lyssna på Prime Crime på Youtube.
Hoppas att eran dag har varit bra!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar