måndag 22 februari 2021

Good afternoon!

 

5 minus grader är det här i Sundsvall.
Bara en vecka kvar tills vi är inne i Mars månad.
Så våren närmar sej. Dock med små steg hihi..
I mars så fyller syrran min år.Och jag blir 50 år i april.
I dag så har jag varit i väg på ett ställe.Där jag brukar gå och prata i bland.
Varit på stan en sväng och kollat lite i affärer också.Jag köpte inget .Men i fredags så köpte jag den här klänning-tröjan.Dom hade rea på den.Och jag betalade bara 39 kr.
En annan sak som jag har köpt det är magnesium.
När man har den sjukdomen som jag har Cervikal Dystoni,så ska det vara bra att ta magnesium varje dag har jag fått veta.
Så jag tänkte testa det då.
Jag har gjort en smothie som vart jätte god.
Blandade i hop i mixern naturell yoghurt,mjölk,kiwi,mango,jordgubbar,banan och hallon.
Jag tänker göra en sån till frukost också i morron innan jag ska till dagverksamheten.
Jag har börjat följa att se på två program som har börjat sändas på tv.
Big brother och Gifta vid första ögonkastet.























  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar