onsdag 24 februari 2021

Då kör jag en lista,om jag måste välja 3 som jag inte gillar.Som jag aldrig har gjort,stämmer minst på mej med mera..

 

Maträtter som jag inte gillar:
Janssons frestelse,Kåldolmar,Makaronipudding

Har svårt för människor som:
Som stressar,pressar mej. Dom som är hånfulla och har ett överlägset sätt. Personer som är labila.

Djur som jag är rädd för:
Ormar,hästar och tvestjärtar.

Det som jag aldrig har gjort på min kropp,ansikte:
Tatueringar,använt lösögonfransar,läppförstoring.

Tycker minst om i Farmen:
Karin,Jennifer,Erik

Och i Big Brother:
Nardos,Pontus,Therese

Drycker som jag inte tycker är goda:
Öl,Red Bull,Whiskey

Jag har aldrig:
Slagit nån,aldrig tagit droger,har aldrig haft sex med en tjej.

Ämnen när jag gick i skolan som jag var dålig på och även inte gillade:
Mattematik,Idrott,Träslöjd

Tv program som inte är nått som jag är intresserad av att se på:
Paradise hotel,Mandelmanns gård,Frusna vägar.

Typ av kläder som jag inte har på mej så ofta:
Pösiga kläder,sweatshirt,strumpor med mönster på.

Saker som jag är dålig på:
Tekniska saker,laga mat,när det kommer till tider med att bestämma planera och passa dom.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar