söndag 28 februari 2021

Det är verkligen dags för solning,klippa och färga.

 

Jag brukar sola solarium i bland.För om jag inte gör det så blir jag så blek.Nästan vit som snön är.Inget fel med det men själv så trivs jag inte med att vara så blek.
Men nu har det inte blivit nån solning för mej på ett bra tag.Så nu känner jag att det är dags att börja sola igen.En gång i veckan eller varannan vecka,hade jag tänkt.
Nu när våren närmar sej.Så känns det lite fräschare att ha lite färg på ansiktet och kroppen tycker jag.
Jag brukar sola solarium i Bosvedjan.Det är billigt och bra där tycker jag.
Något annat som jag också måste "fixa till" det är mitt hår.Som är lite av en katastrof just nu.
Mina toppar är så slitna.Och håret blir så tovigt ofta då.Det märks när jag borstar håret.
Blir bra på tisdag då jag ska få toppa igenom håret mitt.Har en tid på Lyko då.Det blir första gången som jag klipper mitt hår där.
Sen har jag min fula utväxt i håret.Som behöver färgas.Så det ska göras nån dag snart.
Så gott va det här som jag åt i dag.
MUMS!!
Halt och blåsigt ute.
Jag ska försöka få ork här nu och börja städa.
I alla fall dammsuga skulle jag behöva göra.
När det kommer till min dammsugare så är det dags att köpa en ny.För ena hjulet är trasigt på den.Och slangen har också gått sönder.Så den har jag fått tejpat med silvertejp.
Jag kommer också att behöva köpa en ny telefon.För att den jag har är det något felande med i bland.




















 

4 kommentarer:

  1. Anonym21:52

    Inte undra på att telefonen gått sönder om du trampat på den med högklackat...:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi..en bild bara som jag la in. Tycker det är kul med olika typ av bilder att hitta på internet. Jag tror att det är minnet på telefon eller nått annat som är fel på den. För jag kan inte ha bank id står då att lagringen är full. Och raderar jag nått så står det att lagringen fortfarande är full.

      Radera
    2. Anonym14:37

      Vilken sorts mobil är det och har du haft den länge? Olika grejer tar ju upp olika mycket plats, men det är oftast bilder och videoklipp som tar upp störst. Prova att avinstallera några appar som du inte använder och se vad den säger då. Många Androidtelefoner brukar även ha plats för ett extra minneskort. Du kan ju även föra över filer du vill spara till datorn, så du ändå har de kvar men får mer plats i mobilen.

      Radera
    3. Jag har en Samsung och har haft den länge.Fick den av en kompis som haft den länge också.Så det är nog dags ändå att köpa en ny.

      Radera