torsdag 15 november 2018

Bästa kvällen att se på tv.



Det tycker jag att torsdagarna är.Då kommer det många bra program på tv,som jag gillar att se på.Jag brukar titta på Opinion live,Efterlyst,Minnet av ett brott,Stacey Dooley och Jersey shore family vacation.
Hinner jag inte se nått av dom eller om jag gör nått annat den tiden nått program sänds.Så brukar jag se dom på play sen.Eller på något annat ställe på internet.Av dom programmen som sänds där.Det går inte att hitta alla.Men ändå väldigt många program går det att se på internet som går på tv.Det är som med min favorit serie Hem till gården.Den brukar jag se genom internet eftersom jag är på jobbet när den sänds.
När jag har bloggat klart,så ska jag faktiskt sätta mej och se på dagens avsnitt av Hem till gården.Med kaffe och lite gott fika till det.
Jag är ju ledig i morron.Så i kväll,natt kan jag va uppe med gott samvete typ hihi..
Näe hela natten har jag inte tänkt att vara uppe.Men ett tag i alla fall lär det bli.Som den nattugglan jag är.Påminner om det djuret gör jag.
Efter att jag hade slutat jobbet i dag.Så gick jag till biblioteket.
Sen åkte jag och handlade på Ica Maxi.
Hoppas att NI har haft en bra Torsdag!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar