söndag 18 november 2018

Jag har köpt nytt till köksbordet.

Jag köpte det här fatet/brickan på Ica Maxi för 200 kr.
Eftersom jag kan byta vissa saker hemma,dekorera om ganska ofta.Så vill jag inte betala för mycket pengar om jag köper nått.Som ett dekorationsfat tex,som jag köpte nu.Sen har jag inte heller sån bra ekonomi att jag kan lägga ut dyra pengar på saker och annat.
Så egentligen va det här kanske lite slösaktigt av mej när det finns billigare fat att köpa.Och när jag redan har ganska många fat och brickor.
Men jag har tittat på det här dekorationsfatet ett bra tag.Och fastnat för det.
Nästan varje gång som jag har varit in på Ica Maxi och ska handla.Så har jag gått fram till där dom har dom där faten.Och tänk att den vill jag så gärna ha.Men jag ska inte slösa pengar nu,utan håll hårt i plånboken Mona hihi..har jag sagt till mej själv.
Men nu sist jag var där på Ica Maxi så fanns det bara några kvar.Så då köpte jag den i alla fall.
Först hade jag den så här.Med dom här sakerna på fatet.
Sen dekorerade jag om lite.Och nu har jag det så här istället.
Jag hade lite svårt att bestämma mej hur jag skulle ha det,för jag gillade båda dekorationerna.Men jag kanske byter sen till det som jag hade först.
Jag tycker att det är kul att greja om hemma i bland när jag känner för det.Och att pyssla på och fixa med saker hemma.
Förutom att jag jobbar så spenderar jag mycket av min tid hemma.Så därför tycker jag att det är viktigt att jag trivs i min lägenhet.
Mitt hem är min borg som man brukar säga!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar