söndag 25 november 2018

Helgen

Jag brukar oftast städa på söndagarna.Men i dag så har jag varit med Maria.Så det blev att städa här hemma i går istället för mej.Och tvättstugan den hade jag i fredags.
Jag hade inga pengar på busskortet,måste gå till Birsta och fylla på det i morron efter jag slutat jobbet.Så Maria kom och hämtade mej när jag skulle till henne och hälsa på.Och så skjutsade hon hem mej sen.Jag kom hem för nån timme sen och har nu ätit mat.Det blev en micromat som vanligt.
Nu när jag har bloggat klart här så ska jag pälsa på mej en massa kläder.Och ut och gå en promenad.Inte så sugen direkt på det men det måste göras.















3 kommentarer:

  1. Anonym19:12

    Du är otroligt vacker! När man väl tagit sig ut på promenad så brukar det kännas lättare. Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym20:02

      Tack så mycket!
      Jaa det kändes faktiskt bra när jag började gå.Det var det där innan att ta sej ut som kändes trögt.
      /Mona

      Radera
    2. Anonym19:58

      Jag är likadan. Man vet att det är så men ändå blir det samma sak varje gång. Konstigt

      Radera