fredag 30 november 2018

Lite saker som jag har varit i väg och köpt på DollarStore.

Jag har hållit på att ändra lite i köket.Med att dekorera och ha färger i grått,svart och lite vitt där.Så jag har köpt dessa saker.
Lite godis blev det ju så klart också hihi..
Gottegris som jag är!
Jag köpte en sak till badrummet också.
Såg en sån söt papperskorg där.Om man nu kan säga att en papperskorg är söt,man ska ju liksom slänga "skräp" i den.Men den här var i alla fall blommig å fin tycker jag.
Jag har varit ute efter att köpa en ny papperskorg.Eftersom jag har slängt den jag har haft.
Vissa saker är det roligt att köpa just för att man fastnar för dom.Eller då man ska "göra om" nått hemma.Men i bland så behövs en del saker köpas nytt och slänga dom man har,för att dom börjat gå sönder eller blivit slitna.Och så var det med den papperskorgen som jag hade i badrummet.
Tur att jag såg den här söta då när jag var på DollarStore.Och det var bara en enda kvar med det här rosmönstret på.
En annan sak som jag har i mitt badrum.Som jag nog aldrig vill slänga hihi..för att jag tycker den är så söt.Det är min våg det.Jag har kvar den bara därför fast den inte ens fungerar längre.
Jag tänker mer på att äta goda bakelser,än vad jag väger när jag ser den.
Det blev en ny kaffebryggare också.Men den köpte jag på Jula.
Jag hade en vit innan.Men nu så blev det en svart istället.













 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar