måndag 26 november 2018

I dag


Så var det en ny vecka då med jobb å läsning.
Och den här månaden är snart slut.Sjukt va tiden går fort.
Men vintern får gärna gå fort den.Så man får en härlig vår.
Det ser jag framemot!

När jag hade slutat jobbet så fick jag gå ända bort till Birsta.Jag kunde inte åka med bussen dit eftersom pengarna på busskortet mitt va slut.Men en promenad för mej är ju bara bra det.Och det var rätt så bra väder ute.Och tack och lov inte halt.
Jag vill ju slippa vara som Bambi på hal is typ.
När jag kom till Birsta så fyllde jag på kortet och så var jag bara in en sväng på Coop och handlade.Sen så åkte jag hem.Och nu så sitter jag då här och "skriver" i bloggen.
Jag ska ta och göra mat nu.Och sätta mej å se på Hem till gården medans jag äter.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar