söndag 14 mars 2021

Lite blandat

 

Jaa det var roligt när man va barn.
Mycket glädje och fina minnen har jag från min barndom.
Det är såna konstraster mot när jag blev vuxen.Ganska mycket som gick fel då och hänt.
Men det finns saker som har varit bra också.Tack och lov för det.
I dag har jag varit i väg och handlat.Sen så har jag städat hemma.
Jag har kollat på Big Brother och efter det kom Farmen.
Mina favoriter i Big Brother är Katti,Simon,Judith och Stephanie.
Och i Farmen så hoppas jag att Daniel eller Malin vinner.
Nästa söndag så börjar Robinson sändas på tv.Och det ska jag se på.
Inte för att jag är en hälsofreak direkt.Men jag älskar frukt och bär.
Så det blev lite sånt här gott till kaffet i dag.
Jag längtar till det som jag ska göra i morron.Men samtidigt är jag lite nervös för det jag ska göra då.Men nästan ännu mera nervös att berätta om det.För vissa saker kan andra människor ha så mycket åsikter om och fördomar.Men man måste ändå ha rätt att göra som man själv vill med sin kropp och utseende.
Jag kommer bara i håg hur det var då jag hade löshår.Sånt skit jag kunde få skrivet till mej av vissa i bland då.Att man inte hade löshår i min ålder.Att jag va tillgjord och fake för att jag inte hade riktigt hår osv.
Personligen så tycker jag att alla har rätt att tycka som man vill om saker.Men att man får respektera vad andra vill göra med sej själv och sitt liv.När dom gör något som bara handlar om dom själva,hur dom vill klä sej,ha för tatueringar tex,hur dom vill se ut.Upp till dom det!
Hoppas att NI har haft en bra helg!






















4 kommentarer:

  1. Anonym00:59

    För mig var det alltid bra hemma men dåligt i skolan. Därför var söndagarna ingen favorit, för då blev det ju måndag igen sen. Men det var en härlig tid att vara barn, absolut! Upp till en viss ålder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mej att det måste ha varit jobbigt då att tänka på att i morron ska jag till skolan.Om det känns svårt med att vara där.

      Radera
  2. Hoppas din måndag har varit bra 🙂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack,haft en bra dag.Själv då hur har din dag varit?

      Radera