tisdag 9 mars 2021

Prat i kameran.

 





















4 kommentarer:

  1. Anonym18:16

    Jag föredrar faktiskt när det inte snöar alls, för här i Stockholm blir det ändå bara slask följt av ishalka de närmaste veckorna...Ställer bara till problem och ligger nästan aldrig kvar. På nordligare breddgrader kan det se vackert ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa inge vidare med väder på vintern.Mycket lättsammare på sommaren.

      Radera
  2. Anonym19:03

    Ganska oansvarigt att inte kunna sköta tider då man i din ålder :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa så kan det va.Men man är inte heller perfekt med allt för att man är vuxen.Inte jag i alla fall.Och jag är dålig i bland på det med tider det är något som jag sagt.Inte försökt att skylla på nån annan utan stått för att jag är så.Men försöker bli bättre på det.

      Radera