tisdag 23 mars 2021

När det är vårväder då har jag täckjacka på mej.

 

Och i lördags när det var halt ute,så hade jag gympaskor på mej.
Lite felvänt det där kanske.
Men jag har aldrig varit duktig på att klä mej efter årstider.Och väder.
Jaa så har det nästan varit ute.
Dagverksamheten har jag varit på.
Börjar där kl.13 och slutar vid 16 tiden.
Har fått ringt en del telefonsamtal i dag.Med att försöka få till vissa saker med mitt abonnemang till internet.Riktigt struligt det där.Och har insett att vissa försäljare har talets gåva.Och att man då kanske inte ska säga att man är helt oteknisk,att man inte fattar mycket om sånt.
Jag har en väldigt lugnt humör.Är mera den som blir sur än arg.
Men lätt irriterad kan jag bli då det gäller om nått går sönder eller inte fungerar.Med telefon,datorn,tv.När jag inte vet hur saker fungerar.Jag har lite dåligt tålamod då också.
Jag får se om jag kanske berättar om det sen.Det jag har hållit på att ringt om.Och försökt få till.PÅ ett bättre sätt än det är nu med mitt internet abonnemang.














 


















2 kommentarer:

  1. Anonym15:21

    För några dar sen så var det +14 grader här i Stockholm. Jag tror fan det var första gången i vinter som jag har sett en person med mössa på sig! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt med så många graders värme.
      Hihi..jaa det där med årstider å kläder.

      Radera