onsdag 17 mars 2021

Today

 

Jag pratade med min mamma förut i dag.Och hon sa att i Stockholm så är det ingen snö längre.
Så lyxigt har dom det där!
Hoppas på att snön här också försvinner snart.
Jag vet inte vad det har varit med mej den här vintern.Men jag tror aldrig att jag har längtat så mycket till våren.Och har varit så less på vintervädret.
Nog för att jag aldrig har varit förtjust i vintern.Men det har känt som att jag har varit extremt anti mot den denna vinter.
Jag putar inte med läpparna.Fast det ser ut som att jag gör det.Munnen min ser ut lite så nu.För jag är fortfarande lite svullen.
Just nu är jag typ släkt med ankfamiljen.
Jag har haft tvättstugan nu på kvällen.Men jag orkade bara tvätta 2 maskiner.
Tänk om det hade funnits ett trollspö.Som man kunde trolla fram ork med.
Det blev köttfärssås och spaghetti till middag i dag för mej.
Och så har jag ätit glass i stora lass.
Sött och gott kan jag inte vara utan.
Sockerberoende!











































2 kommentarer:

  1. Anonym04:35

    Nej, det är barmark här i huvudstaden och känns som vår. :) För tillfället. Men det där kan ju fortfarande ändra sig snabbt igen.

    SvaraRadera