söndag 21 mars 2021

Prat i kameran från i går.

 




















2 kommentarer:

  1. Anonym19:49

    Det är på både gott och ont det där med den tekniska utvecklingen, skulle jag säga. Internet och sociala medier har fört folk närmare varandra och världen har krympt i positiv mening. Men det avskärmar samtidigt folk, då folk inte träffas lika mycket nu utan hellre genom skärmar och nätet. Särskilt yngre. Vilket ju dock är bra i detta läge, men mindre i vanliga fall. Sen tvingas alla in i det också och det är väldigt svårt för många äldre att lära sig och ta in. Men det fanns ju en tid innan TV, radio och allt också! :)Vad gjorde folk då? Troligen läste i mycket högre grad. Vanliga böcker.

    I början av pandemin såg jag ändå ett slut på det. Det gör jag inte nu. Det går bara allt mer upp för mig vilken enorm grej detta blev och är. Jag bor i en förort till Stockholm och har inte varit in till city något sen det började. Jag har liksom även vant mig så mycket vid tanken att andra människor är farliga att ha runt sig, så jag inte vet hur man någonsin ska ta sig tillbaka och tycka det är helt okej att vara nära andra igen. Det har gått för lång tid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det är kluvet.Känner igen mej i det du skriver om kram.

      Radera