torsdag 25 mars 2021

Glader

 

Jag har haft två riktigt bra dagar! 
Med solsken och att umgås med min son.
Han kom till mej i går och hälsade på.Vi gick till pizzerian där vi åt.Jag tog en kycklingpasta.Dom gör dom så goda där.Min son åt en pizza.
När vi hade ätit klart.Så gick vi till Sussie och Andreas å hälsade på.Det va kul att träffa dom.Dom känns lite som en familj,samma som det också känns med Denise och Andreas.
Det betyder också mycket för mej att dom fyra alltid har brytt sej om min son.Står han nära.Vi har känt dom i många år.
Det här gör mej väldigt lycklig!
Vid 22 tiden gick jag och sonen min hem till mej.Han sov över och det vart tv tittande halva natten.Vi såg på program genom datorn.Hemliga beundrare,Middag med mitt ex och Första dejten.
När vi hade vaknat så åt vi en frukost som va som en lunch kan man säga.Rotmos och korv.
Vi såg ett avsnitt av Norska fall,på Viaplay.Sen gick vi ut och tog en lång promenad.I det helt underbara vädret som har varit i dag.Man behövde inte ens ha jacka på sej.Så varmt var det.
Vi va också in en sväng på DollarStore och Elgiganten.Sen på IcaMaxi och handla lite.
När vi kom hem igen.Så gjorde vi våfflor.Jordgubbssylt och grädde till det.Så vart det några Norska fall till som vi såg på.
Min son åkte nu på kvällen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar