söndag 16 maj 2021

Dom jag inte visat.

 

Hoppas läget är bra med er!
Jag tänkte lägga in bild här nu på byxorna som jag köpte.Som jag sa i ett blogginlägg förut att jag skulle göra.
Nu har jag tagit korten med nya telefonen.Och kameran på den funkar bra mycket bättre,än vad det gjorde att ta kort med min förra telefon.
Men i bland så kan kläder se lite annorlunda ändå på kort än i verkligheten tycker jag.Som dessa jeans.Ser typ ut som det är vita streck på byxbenen.Fast det är "hål" det är på dom.
Byxorna har såna här fickor bak på dom.
Sen så har jag köpt en känning.Som är i en sån fin färg.
Älskar just den här nyansen av lila.
Lavendel-färger är bleka nyanser av lila,violett eller purpur.Ofta med en dragning mot grått.Namnet har färgerna fått från växten Lavendel.
I dag har både jag och vädret ute varit tråkigt.
Jag har känt mej lite uttråkad.
Men så kan det kännas i blad.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar