onsdag 12 maj 2021

Som en fredag.

 

Har det känts som det är i dag.Kanske känts så för att det är röd dag,helg dag i morron.
Den här onsdagen har varit så bra.Med underbart väder.Äntligen sol och värme!
Blir så glad av det.Och på bra humör.
I dag va det så mysigt på dagverksamheten.Vi grillade hamburgare.Sen drack vi kaffe ute också.Och en tipsrunda vart det med frågor.Jag vann inte,men en andra plats blev det för mej.
I juli kommer det att vara stängt där.En hel månads ledighet.Känns nästan lite tråkigt för jag trivs så bra att vara där.
När jag hade kommit hem.Så träffade jag Erik en sväng.Vi satte oss ute och pratade lite.
Jag har två stycken ramar som är blåa.Jag tänkte måla dom vita.Och ha dom här bilderna i.Jag har printat ut dom på en dator som finns på dagverksamheten.
Tavlorna ska jag ha i hallen hade jag tänkt.
Det är roligt att pyssla på med sånt här!
Vill önska er en


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar