tisdag 18 maj 2021

Tack och lov för dom äkta vänner jag har.

 

Som Denise och Andreas är.Jag va och hälsade på dom nu i kväll.
Dom ska flytta nu om en månad ungefär.Från Nacksta till ett hus som ligger mera ut på landet.Som tur är så går det bussar dit.Så jag kan åka och hälsa på dom när jag vill.
Jag tycker så mycket om mina andra vänner som jag har också.Och jag vet att dom tycker om mej.Sånt betyder mycket att ha riktiga vänner i sitt liv!
Sen har jag genom livet mött människor som jag börjat umgåtts med.Och lärt känna som visat sej inte vara vänner egentligen.Inte riktiga vänner,utan dom som visat sej falska.Dom man blivit sårad av,som utnyttjat en osv.
Och för ett tag sen så är det två människor som jag började prata med.Som tur var så vart det inte fortsatt kontakt med dom.För det shyssta som jag uppfattade dom,visade sej VÄDIGT FORT inte vara så.
Den ena av dom va så här.Det vart så som orden på bilden.
Och den andra personen en märkvärdig,snobbig människa.Som tror sej vara bättre än andra människor.
Precis som ordspråket säger: Att sätta sej på höga hästar.












2 kommentarer:

  1. Anonym17:39

    Bra skrivet. Exakt mina erfarenheter av människor också. Man måste vara stark i sig själv. Och bryta med folk betydligt fortare, gå vidare direkt och aldrig se tillbaka. Annars försummar man andra som skulle vara så mycket bättre, om man bara gav de chansen istället. Genom att hålla sig kvar med idioter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack,bra det du skriver också.Man får jobba med sej själv att bli starkare och tuffare när det gäller sånt här mot andra.

      Radera