måndag 31 maj 2021

Shoppat blomster.

 

I dag träffade jag Ulla.Vi möttes upp vid hennes jobb när hon hade slutat.Och så åkte vi till Birsta.Där vi var in på flera olika blomaffärer.
Ulla har alltid haft så fina och mycket blommor hemma.Gröna fingrar har hon.Så hon köpte massor av blommor i dag.Medans jag mera håller mej till plastblommor hihi..Fast jag tycker verkligen om blommor och att se på vackra blommor.
Jag köpte i alla fall en blomma.
Den här
Som jag ska ha på min balkong.
Jag köpte också en plastblomma.
Vi hade tänkt fikat.Men vi vart så länge på affärer.Prata hann vi göra en massa med varann ändå.
Jag köpte en ny duk till bordet också.I beige färg som jag har på mattorna också på balkongen.
Så här vart det på det andra bordet.Som jag har ute på balkongen.










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar