måndag 17 maj 2021

Roliga historier fräckisar

 


Fru Anna var trött på att göra allt hushållsarbete där hemma,så hon och mannen kom överens om att laga middagen varannan dag.Anna kom trött och sliten hem från jobbet,glad över att slippa laga mat.Hon möttes av sin gode make i köket,spritt språngande naken,med ett glas vatten i handen.– I kväll står det kärlek och källvatten på menyn,sa mannen, och så blev det.Dagen efter kom mannen hem.Han luktade förväntansfullt och ropade ivrigt:– Vad ska vi äta idag, min skatt? Varpå Anna kom fram,naken,dåligt sminkad,håret i tovor och väste:– Rester från igår...



Herbert kommer till doktorn och säger:
- Lova att inte skratta.
– Naturligtvis inte.Jag har arbetat som läkare i 20 år och har aldrig skrattat åt en patient.Herbert tar av sig byxorna och visar upp det minsta könsorganet doktorn har sett,inte större än korken till en kulspetspenna.
Läkarna kämpar för att inte börja skratta,men kan inte hejda fnissningen som snart utvecklas till ett ordentligt gapflabb.
I flera minuter står doktorn dubbelvikt med tårarna rinnande längs kinderna innan han kommer till sans och säger:
- Jag ber så mycket om ursäkt,jag vet inte vad som for i mig.Jag lovar att det inte kommer att hända igen.Okej, vad är det för problem du har?
Herbert surt:
– Den är svullen...



Bosse kom hem från kvarterskrogen efter att ha hört en del skvaller.
- Vad är det med dig ikväll? frågade frun.
- Jag har just fått höra att brevbäraren skryter med att han har älskat med varenda kvinna i kvarteret utom en.
- Jasså, sa hans fru lika irriterat. Jag slår vad om att det är den där snorkiga fru Svensson i 24:an...


Frun till mannen:
- Jag drömde att de auktionerade ut snoppar.De långa för en hundring och de tjocka för tvåhundra.
- Vad tog de för såna som min,frågade mannen.
- Såna delade de ut gratis.
- Själv drömde jag att de auktionerade ut vaginor,säger mannen. De rakade för en tusing och de trånga för tvåtusen.
- Och vad tog de för en sån som min?
- Det var där auktionen hölls.


En man kom hemstapplande efter sitt nattskift i gruvan.Han raglade in i sovrummet,där hans fru låg med täcket över huvudet.Mannen sjönk ner i sängen,blev plötsligt sugen på lite sex och satte på frugan bakifrån.
Efteråt blev han hungrig och släpade sig ut i köket för att ta sig en macka.Där stod hans fru och pysslade med frukosten,varpå mannen utbrast:
- VA????? Jag satte ju på dig inne sovrummet alldeles nyss.
- Herregud,skrek frun.Det är ju min mamma.Hon kom igår och lånade din sängplats i natt.
- Mamma,skrek frun när hon rusade in i sovrummet.Varför sa du ingenting när han började?
- Hörru du,jag har inte pratat med den idioten på sju år,så varför skulle jag börja nu?


Kvinnan i baren:
- Ursäkta min herre,ni har glömt stänga garageporten.
Mannen fattade galoppen,drog upp gylfen och frågade:
- Ni såg möjligen inte min Rolls Royce?
- Nej tyvärr inte,det enda jag såg var en liten folka med punktering.



En man har samlag med en extremt ful kvinna.Medan de ligger där säger hon:
- Men du,visst finns det något vackert och värdefullt i mig trots allt?
- Jovisst fan,säger mannen,men jag hade tänkt dra ut det snart...


- Det var två kondomer som gick på fest.Vet du vilken av dem som hade roligast?
- Nej.
- Den som blev fullast.


En äldre dam kom in till tandläkaren, drog av sig trosorna, och hoppade upp i tandläkarstolen med benen isär.
Tandläkaren blev pinsamt röd,men tog det med fattning.
- Nu har du allt kommit fel,sa han med stadig röst.
- Nej det har jag minsann inte,svarade tanten upprört.
- Det var ju du som satte in löständerna på min man och då får du ta ut dom också...



Mannen till kvinnan:
- Har du tatuerat en sol på musen????
Kvinnan med ett snett leende
- Ja,du har ju klagat på vädret hela sommaren.Så nu kan du ligga här och lapa sol hela vintern...


2 kommentarer:

  1. Anonym18:08

    Haha!:D Men varför skulle stranden vara åt just det hållet där hon står, tänkte jag? Den reser ju sig för henne...:)

    SvaraRadera