torsdag 6 maj 2021

Det känns så bra med en ny och fungerande telefon.

 

Jag är så otroligt glad för min nya telefon.Så mycket lättare och bättre det nu fungerar,mot förra telefonen som jag har haft.
Så tacksam också att jag har en son som är så snäll och duktig som hjälpt mej med att ställa in allt å sånt på telefonen.Och tagit sej tid med att förklara och lära mej hur allt fungerar med den.Jag är så oteknisk,men tack vare han så kan jag nu lite mer i alla fall.
Så här fungerade det när jag växte upp.
Jag är typ född på stenålder tiden.
Men tillbaka till nu tiden då.
Så har det varit mera som höst ute i dag,än det är vår.
Riktigt kallt och regnigt.
Det hände en konstig sak när jag var på stan.Då jag satt på navet,där inne där man kan köpa hamburgare,och väntade på att bussen skulle komma.Det var så kallt att stå ute och ett tag tills bussen skulle komma.Så då gick jag in dit och väntade istället.
När jag satt där så var det en kille som kom in.Han började gå runt lite där och kollade flera gånger mot mej.Sen gick han fram till mej och sa: Ska du köpa. Först fattade jag inget vad han menade.Så jag sa:Va. Jaa vill du köpa säger han då. Jag fattade ju då vad han menar.Inte glass direkt han skulle sälja om man säger så. Jag svarade han att: Näe jag väntar på bussen. Då säger han att : Du va söt i alla fall.























1 kommentar: