måndag 24 maj 2021

Det blev i dag istället för i morgon.

 

Jag har en sak som jag måste på i morron.Det är viktigt så jag vill inte avboka eller ändra det till nån annan dag.Inte så rolig grej men vissa saker måste man göra.
Så jag frågade dom på dagverksamheten,om det fanns möjlighet för mej att byta dag.Att komma i dag istället för i morron.Och det gick bra det sa dom.
På kvällen i morron så ska jag åka och göra en sak.Som jag i alla fall ser framemot att göra.
När jag hade slutat i dag.Så gick jag och Charlotta,en jätte gullig å snäll tjej,som också går på dagverksamheten.Vi gick till en lakrits affär som finns på stan.Den butiken heter Treakel.Allt såg så gott ut där! Jag älskar verkligen lakrits och äter det faktiskt nästan varje dag.Av smågodis så gillar jag det ännu mera än vad jag gillar choklad.Om jag måste välja nått av dom.
Vi hade tänkt att gå till röda korset second hand butik också.Men den hade hunnit stänga när vi kom dit.Så vi ska gå dit och kolla på torsdag istället.
Var är värmen??
Det blev att ha på sej jacka i dag.
En vecka tills det är juni. En sommar månad där man får hoppas på sol och värme.
Och mycket grönska.
För grönt är skönt!
Nu i kväll så har jag sett på finalen av Big Brother.
Lite tråkigt att det har slutat nu för det har varit roligt att se på det.
Men samtidigt så har jag en massa andra program jag följer.Robinson och Gift vid första ögonkastet bland annat.
Och Prime Crime det lyssnar jag på varje dag.Just nu handlar det om rättegången mot Vårbynätverket.


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar