lördag 8 maj 2021

Vila å vila,kaffesällskap.

 

Jaa det behövs ofta för mej.
TYVÄRR 
But so it is!
Men vissa dagar är bättre än andra.Och mår bättre då.
Dom dagarna gillar jag mycket.Och uppskattar.
Senare i kväll ska Maria komma och hälsa på en sväng.
Då blir det kaffe och lite prat.
Även om vi inte träffas så jätte ofta.Så Tycker jag mycket om Maria och vänskapen vi har betyder mycket för mej.Som mina andra vänner också gör.
Jag önskar att jag kunde trolla fram mer energi och ork ur min kropp.Men för att man önskar nått så mycket,så går det inte för det alltid i uppfyllelse.
Det är så mycket saker som jag vill göra egentligen.Vissa saker går att kämpa för.Medans andra är lite mera svåra och nästan omöjliga.
Men det som nästan är svårast är att acceptera att det kan vara så.
Jobbar på det där!
En sak som va kul i dag.Är att en kille som va på festen som jag var på förra helgen.Frågade mej om jag ville hitta på nått i dag.
Kan tyvärr inte denna lördag.Men nån annan dag.
Snart dags att ringa Maria och göra kaffe.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar